• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Інструкція користування сервісом «е-Гавань»

«е-Гавань» – це електронний сервіс, який надає можливість дистанційно подати скан-копії документів для замовлення послуги у ДП «Моррічсервіс».

Після подачі документів в електронному кабінеті «е-Гавань»  чекайте на запрошення до відповідного сервісного центру для надання оригіналів документів особисто, відповідно до діючого законодавства.


ЩО ПОТРІБНО МАТИ ДЛЯ КОРИСТУВАННЯ СЕРВІСОМ «е-Гавань»


  • Доступ до Інтернету.
  • КЕП (кваліфікований електронний підпис).

                Особистий електронний підпис надається акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) та одним з державних банків – Приватбанком.

  • Відскановані або сфотографовані документи необхідні для надання послуги.
  • Платіжну картку та можливість сплачувати послуги онлайн.


ДО ВАШОЇ УВАГИ

          До початку роботи з програмою «е-Гавань» ознайомтеся з переліком

          необхідних документів для замовлення вашої послуги та її вартістю тут:

          https://morrichservice.marad.gov.ua/ua/poslugi

  • Заява подається тільки особисто.
  • Дані заявника мають співпадати з даними в електронному ключі.
  • Зображення документів, що додаються мають бути чіткими, весь текст легко читатися, краї документа не обрізані, печатки видно цілком.
  •   Перевірте строки дії. Усі документи мають бути дійсними.

 

ПОСЛІДОВНІСТЬ ДІЙ ПРИ РОБОТІ З СЕРВІСОМ «е-Гавань»

  1. Перейдіть за посиланням  https://cabinet.e-gavan.marad.gov.ua/
  2. Заповніть електронну форму.
  3. Оберіть «Замовлення послуги».
  4. Заповніть заяву на послугу.
  5. Додайте необхідні для вашої послуги скан-копії або фотографії документів.
  6. Додайте контактні дані та оберіть СЦ для отримання документів.
  7. Сплатіть послугу за допомогою платіжної картки.
  8. Підпишіть заяву за допомогою особистого електронного підпису.
  9. Чекайте СМС-повідомлення про стан замовленої послуги.
  10.  Чекайте на запрошення до відповідного сервісного центру (з призначенням дати та часу відвідування) для надання оригіналів документів особисто, відповідно до діючого законодавства.


  • Відлік терміну надання послуги розпочинається з дати подачі оригіналів документів до певного сервісного центру особисто. 
  • У разі помилки або надання неповного пакету документів, відбувається повернення  заяви на доопрацювання. Після отримання смс та e-mail повідомлення в особистий електронний кабінет, перейдіть в «чернетки» та додайте документи, яких не вистачає. Зробіть повторний підпис. Додаткової сплати це не потребує.
  • У випадку надання неіснуючих, прострочених, або інших несправжніх документів – кошти за сплату послуги не повертаються.

 

Якщо у вас виникли складнощі при реєстрації та користуванні «е-Гавань», зателефонуйте  адміністраторам, вони завжди допоможуть:


СЦ Одеса         – 067 177 36 78

СЦ Ізмаїл         – 067 788 44 07

СЦ Херсон       – 067 155 97 42

СЦ Маріуполь – 067 773 16 64


Корисні приклади: 


Розробником електронного сервісу «е-Гавань» є українська компанія Kitsoft на замовлення ДП «Сервісний центр морського та річкового транспорту».


Платіжний партнер електронного сервісу «е-Гавань» - компанія UaPay.


На сьогодні «е-Гавань» працює в тестовому режимі. Програма перебуває на постійному доопрацюванні. В подальшому її можливості буде розширено.



БАЖАЄМО УСПІХІВ)


Працюємо та вдосконалюємо для вас.