• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Підсумки року 2022

Напередодні нового 2023-го року, на 311-й день повномасштабної війни з російськими загарбниками, робимо підсумки надскладного та непередбачуваного для усіх українців 2022-го року. Ніхто не вірив, а ми існуємо як держава, стоїмо як народ, працюємо за графіками, іноді в умовах відсутності світла, тепла, зв’язку. Завдяки героїчним захисникам та захисницям, професійному командуванню, єдності за свою незалежність та непохитної віри в нашу Перемогу.


Як працював цьогоріч Моррічсервіс. 

Перші дні на початку воєнного стану сервісні центри працювали в режимі чергування, виключно на видачу виготовлених документів. Усі чотири – Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь. Постійно були на зв’язку з офіційною інформацією.

З окупацією Маріуполя та нещадним знищенням міста російськими військами, приміщення сервісного центру у Маріуполі було зруйновано та пограбовано. Команда співробітників врятувалася і має тимчасове робоче місце в Одеському СЦ.

Під час окупації Херсона також було розтрощено й пограбовано меблі та обладнання з приміщення Херсонського сервісного центру. Частково команда херсонців виїхала і отримала прихисток та робочі місця в Одесі. Ті, хто залишились в окупованому місті, ще деякий час намагалися видавати виготовлені документи морякам, зберігали бланки документів та техніку, ризикуючи своїм життям. Раділи зі всіма звільненню героїчного Херсона, підрахували збитки та плануємо майбутнє відновлення.  

На сьогодні, безперебійно працюють сервісні центри в Одесі (мають генератор) та Ізмаїлі (під’єднані до критичної інфраструктури).  


До Моррічсервіс стали надходити запитання по відновленню знищених та втрачених документів. Зібрали інформацію і постійно консультуємо – куди звертатися у таких випадках. Детальна інформація є за посиланням:

https://morrichservice.marad.gov.ua/ua/news/yak-i-de-vidnoviti-dokumenti


Разом з основними послугами: оформленням ПОМ, внесенням відомостей до Єдиного Державного Реєстру морських документів та організаційно-технічним супроводом комп’ютерного тестування CES-6.0. впроваджували нові послуги, які потребували обставини:

січень – «пробне тестування CES-6.0.», завдяки якому проходження тесту в умовах наближених до реальних іспитів ДКК, надало змогу перевірити свою підготовку та відпрацювати знання;

лютий – «оформлення ПКМ (послужної книжки моряка)», з можливістю замовити дистанційно й  отримати швидко та вчасно  у відділенні НП;

березень – долучилися до співпраці з Морською Адміністрацією, яка створила гарячу лінію на час воєнних дій для українських моряків, що перебувають у рейсі і потребують допомоги зняття з судна та подальшої репатріації;

квітень – «проведення іспитів для підтвердження та присвоєння звання судноводіїв внутрішніх водних шляхів та ЄВВШ». Іспити регулярно відбуваються в Ізмаїльському сервісному центрі.

вересень – Кабінет Міністрів України прийняв рішення по Постанові «Про внесення змін до Правил перетинання державного кордону громадянами України» щодо окремих груп моряків. Адміністрація Судноплавства України розробила процедуру по отриманню дозвільного документа на виїзд, сервісні центри «Моррічсервіс» впровадили послугу на оформлення зазначеного документа. Відповідна послуга була надана майже 1 000 морякам.


Загалом, за більш ніж три роки діяльності державного підприємства, надано 95 125 послуг українським морякам.

Протягом 2022-го року надано – 18 161 послугу, зокрема, оформлення ПОМ (посвідчення особи моряка) – 3 511. Іспити кваліфікації методом комп’ютерного тестування CES-6.0. складали 1 148 разів, з яких успішно склали іспит 914 моряків.


Протягом року повідомляли офіційну інформацію щодо:

- безкоштовного продовження міжнародної ліцензії на тестування СES-6.0. для підтвердження кваліфікації моряків з норвезькою компанією «Seagull Maritime AS» на наступні два роки; 

- продовження кваліфікаційних документів українського моряка до 30 червня 2023 року листом Міністра інфраструктури України до IMO;

- призначення в грудні нового Голови Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України. Ним став Євгеній Олександрович Ігнатенко – фахівець морської справи з багаторічним досвідом, воєнний захисник країни під час війни з росією.

Та про інші події, актуальні – про пункти незламності, бомбосховища та укриття, правила поведінки під час повітряної тривоги та підготовки до можливого блек-ауту.

Були й радісні новини – звільнення українських міст, зокрема, стійкого Херсону, звільнення українських полонених. Роботу морських портів за міжнародною програмою «зерновий коридор», відновлення роботи українських портів Дунайського регіону тощо.


Моррічсервіс більш ніж три роки надає послуги українським морякам. Відстоює, доводить та просуває сучасний підхід до сервісу і прозорого обслуговування на користь державі, підтримує заявлені цінності та зберігає, як довіру  клієнтів моряків так і взаємопідтримку в середині команди.


Вступаючи у новий 2023-й рік, бажаємо кожному здоров’я та спокійного неба. Переможного Миру в Україні та оновлення держави, прозорого та зручного сервісу.

Виконання обіцяного собі та суспільству.

Пам’ятаємо та шануємо кожного, хто міг би жити, якби росія не напала війною на Україну.