• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Про Моррічсервіс

Державне підприємство "Сервісний центр морського та річкового транспорту" (Моррічсервіс)  засноване у 2018 році з метою побудови та надання якісного сервісу, задоволення державних та суспільних потреб щодо створення сучасних умов для обслуговування громадян, фізичних та юридичних осіб з питань надання послуг у сфері морського та річкового транспорту, діє на основі державної власності та належить до сфери управління Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрації Судноплавства). 

Протягом 2019 року сервісні центри обслуговування на морському та річковому транспорті відкрито в Одесі, Ізмаїлі, Херсоні та Маріуполі. З 2019-го до весни 2022-го року працювали відділи забезпечення сервісу на морському та річковому транспорті в портах: Бердянськ, Білгород-Дністровський, Ізмаїл, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Ольвія, Південний, Рені, Скадовськ, Усть-Дунайськ, Херсон, Чорноморськ. 

У своїй діяльності підприємство керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Уповноваженого органу управління, нормативно-правовими актами, які видаються міністерствами та іншими органами виконавчої влади, а також, Статутом Підприємства.

 

Ключові принципи діяльності


Фаховість

Якість, швидкість та зручність

Людиноцентричність

 

Головні завдання діяльності

Реалізація державної політики із задоволення державних та суспільних потреб обслуговування громадян, фізичних та юридичних осіб з питань надання якісних та своєчасних послуг у сфері морського та річкового транспорту

Впровадження державних концепцій, реформ та програм інформаційних технологій, цифрових електронних сервісів у сфері обслуговування на морському та річковому транспорті

Надання представницьких, технічно-організаційних та інформаційно-консультаційних послуг у сфері морського та річкового транспорту з метою спростити відносини громадянина з державою та відокремити клієнта від держслужбовця, а також, зберегти особистий час моряка

Інформування та консультування потенційних клієнтів – представників морського та річкового транспорту сучасними каналами комунікацій, регулярний зворотний зв’язок  з клієнтом для аналітики та поліпшення умов обслуговування