• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Про Моррічсервіс

Державне підприємство "Сервісний центр морського та річкового транспорту" (Моррічсервіс) засноване у 2018 році з метою побудови та надання якісного сервісу та надання послуг у сфері морського та річкового транспорту. Діє на основі державної власності та належить до сфери управління Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України (Адміністрації Судноплавства).


Протягом 2019 року сервісні центри обслуговування на морському та річковому транспорті відкрито в Одесі, Ізмаїлі, Херсоні та Маріуполі. З 2019-го до весни 2022-го року працювали відділи забезпечення сервісу на морському та річковому транспорті в портах: Бердянськ, Білгород-Дністровський, Ізмаїл, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Ольвія, Південний, Рені, Скадовськ, Усть-Дунайськ, Херсон, Чорноморськ.

З початком воєнного стану в країні – 24-го лютого 2022-го року, внаслідок повномасштабного вторгнення російських військ на територію України та тимчасової окупації міст Маріуполя, Херсону, сервісні центри в цих містах припинили роботу, приміщення були розтрощені та пограбовані російськими окупантами. Протягом 2022-го року послуги українським морякам надавалися в Одеському та Ізмаїльському СЦ.

У лютому 2023-го року запрацював сервісний центр обслуговування на морському та річковому транспорті в Києві.

У своїй діяльності підприємство «Моррічсервіс» керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Уповноваженого органу управління, нормативно-правовими актами, які видаються міністерствами та іншими органами виконавчої влади, а також, Статутом Підприємства.

 

Ключові принципи діяльності


Фаховість

Людиноцентричність

Зручність та зрозумілість

 

 

Головні завдання діяльності

Реалізація державної політики із задоволення державних та суспільних потреб обслуговування громадян, фізичних та юридичних осіб з питань надання якісних та своєчасних послуг у сфері морського та річкового транспорту.

Впровадження державних концепцій, реформ та програм інформаційних технологій, цифрових електронних сервісів у сфері обслуговування на морському та річковому транспорті.

Надання представницьких, технічно-організаційних та інформаційно-консультаційних послуг у сфері морського та річкового транспорту з метою спростити відносини громадянина з державою та відокремити клієнта від держслужбовця, а також, зберегти особистий час моряка.

Інформування та консультування потенційних клієнтів – представників морського та річкового транспорту сучасними каналами комунікацій, регулярний зворотний зв’язок з клієнтом для аналітики та поліпшення умов обслуговування.