Протягом року ДП «Моррічсервіс» святкував річниці роботи своїх сервісних центрів у морських регіонах країни. Всі вони були тематичними – соціально-культурними подіями. У червні в Одесі представляли історичні ілюстрації художниці 60-десятниці Людмили Семикіної «Одеса. Порт. Люди». В липні – Ізмаїл запрошував на виставку сучасного художника Андрія Чеботару, який відтворив на своїх картинах ізмаїльський порт та набережну міста. До Херсонського сервісного центру, у вересні, запросили кадетів Державної морської академії для урочистого отримання посвідчення моряка. Всі ці заходи пощастило провести у відповідних містах, в присутності запрошених гостей.
На жаль, на сьогодні ситуація ускладнена для живого спілкування. Тому, фінальний захід «Моррічсервіс» цього року – річниця роботи сервісного центру у Маріуполі, відбувся в онлайн форматі конференцією в zoom, зі звітом роботи підприємства та обговоренням подій, які сталися протягом року 2020.
Відповідний формат проведення дозволив зібрати склад поважних гостей – фахівців морської спільноти країни. Вітали з річницею роботи «Моррічсервіс» у Маріуполі т.в.о. міністра інфраструктури України Анатолій Клімашевський, очільник Директорату морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Ярослав Ілясевич, голова Державної служби морського та річкового транспорту України Андрій Глазков, представник Морської Палати України Ніна Костюк, представники АМПУ з Одеси – В’ячеслав Вороной, з Маріуполя – Сергій Гусаков, представники крюїнгових компаній – Руслан Бундюк, Анатолій Іванкевич, Олег Мащенко, представники освітніх закладів – Олександр Шумей з Херсонської державної морської академії та Олександр Лисий – очільник Азовського морського інституту національного університету «Одеська морська академія», капітан морського порту Маріуполь Олександр Дружинін, представник групи компаній АкваСервіс – Тетяна Степанівна Юркова. Присутні були керівники сервісних центрів Одеси, Ізмаїла, Херсона, заступники керівника підприємства «Моррічсервіс» Михайло Янчук та Ірина Корнієць, а також, представники ЗМІ з Одеси й Ізмаїла.
На початку зустрічі директор ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк зазначила головні події в роботі підприємства за хронологією, що відбувалися протягом року та закцентувала увагу на деяких питаннях, що стосуються морських документів. Представила учасникам конференції статистику надання послуг ДП «Моррічсервіс» з першого дня роботи. Також, кожен з присутніх побачив віртуальну екскурсію приміщенням сервісного центру у Маріуполі.
Окрім приємних слів-привітань з річницею роботи «Моррічсервіс» у Маріуполі та побажань подальшого успіху в діяльності, учасники конференції обговорювали нагальні питання та стан справ в державі з оформленням документів та дипломуванням українських моряків.
Зокрема,
Анатолій Клімашевський, т.в.о. міністра інфраструктури України: «…. З питання наявності бланків ПОМ, хочу зі свого боку запевнити, що міністерство знає про ці проблеми. Ми разом з Морською Адміністрацією працюємо над їх виправленням. Я впевнений, що найближчим часом вони будуть вирішені. Дякую вам за роботу і сподіваюся, що наступного року ми покажемо набагато кращі результати. І кожен з наших шановних моряків зможе відчути на скільки простіші умови для роботи з державою в цій площині…..»
Андрій Глазков, голова Морської Адміністрації України: «… Зі свого боку, та проблема, що зараз обговорюється з бланками, на даний момент вирішена тим, що ми замовили 15 тисяч ПОМ. На мою думку, найближчим часом – це кінець листопада, початок грудня, вони надійдуть. На сьогодні бланки в усіх капітаніях є. Це нагальніша проблема, яка на цей час вирішена. Ми маємо в запасі достатню кількість бланків. Сподіваюся, що поліграфічний комбінат нас не підвіде та виконає замовлення. І тоді не буде ніякого ажиотажу та спекуляції на цій темі….»
Ніна Костюк, виконавчий директор Морської Палати України: «….. Головне, що я хочу вам побажати, щоб держава не створювала нормативних проблем…. На мій погляд, є три головних проблеми: перше – зруйнована система капітанів морських портів; друге – виконання постанови КМУ про ліквідацію Інспекції з питань дипломування моряків провалено – строки не дотримуються. Це означає, що Моррічсервіс отримає знову блок невирішених питань – Як діяти в такому випадку? Третє – це імплементація норм міжнародного права до чинного законодавства України, в тому числі, у сфері дипломування моряків. На справді, Моррічсервіс має великий потенціал для розвитку, для того, щоб послуги надавалися не тільки у гарних приміщеннях, а ще й базувалися на твердих законних підставах. Тому бажаю, щоб все стало на законну колію, моряки й далі відчували вашу турботу про їх документи, а органи державної влади до цього активно долучилися і допомогали вам в усьому. Від Морської Палати ми підготували коментарі до проекту Наказу МІУ щодо переходу функцій Інспекції до Морської Адміністрації. Своїми напрацюваннями ділимося із робочою групою МІУ. З юридичної точки зору ми відкриті та готові надавати усі свої напрацювання. Це наше спільне для всіх завдання – вирішувати проблеми, які накопичувалися у морській галузі не один рік….»
Організатор події – ДП «Моррічсервіс» вдячне кожному гостю за участь, за приємні слова, щодо функціонування сервісних центрів, роботи співробітників підприємства та бажання і готовність обговорювати й проблемні питання також. Сподіваємося, що подібні діалоги в такому колі фахівців потрібні та корисні.
https://www.facebook.com/morrichservice