• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Підсумки роботи ДП «Моррічсервіс» у 2020 році.

Грудень 2020р., Київ

Добігає кінця 2020 рік, який поділив життя кожного на «до» та «після». Рік трансформацій, протягом якого стрімко руйнувалися звичні усім норми поведінки, правила спілкування та умови пересування. Особливо боляче ці зміни та невизначеність майбутнього вдарили по транспортній галузі, причому, будь-якої країни світу.

В Україні події 2020 року супроводжувалися ще й постійними кадровими пересуваннями, спробами реформування та ліквідування структурних підрозділів, зокрема, на морському та річковому транспорті країни.

Для державного підприємства «Моррічсервіс» рік 2020 був першим повноцінним роком роботи сервісних центрів та відділів по обслуговуванню представників морського та річкового транспорту. Цей рік для «Моррічсервіс» також був випробувальним на життєстійкість, готовність до змін та непорушність обраних на початку діяльності принципів роботи.

«Моррічсервіс» виявився унікальним державним підприємством, спроможним на якісний сервіс, людяність у спілкуванні та систематичним зворотним зв’язком фахових консультацій у ці складні часи трансформації життя. Керівництво ДП  «Моррічсервіс» оперативно приймало рішення до адаптації робочих процесів у нових, непересічних умовах та незвичайної напруженості суспільства.

Постійно йшла робота у форматі онлайн під час жорсткого карантину, у форматі прийому клієнтів в СЦ під час адаптивного. Підприємство намагалося забезпечити моряків необхідними документами, водночас, зберегло робочі місця своїх співробітників в усіх регіонах розташування та регулярно сплачувало податки.  

За результатами діяльності у 2020 році підрозділи ДП «Моррічсервіс» загалом надали майже 22 000 послуг з оформлення робочих документів моряка. Це, навіть, перевищує результат минулого року (2019р. – 17900 послуг), протягом якого почали діяльність сервісні центри в Одесі, Ізмаїлі, Херсоні та Маріуполі. Також, протягом року:

  •  завдяки співпраці з Приватбанком України в усіх сервісних центрах з’явилися QR-коди для зручної сплати послуг в безготівковий спосіб;
  • влітку, в Херсонському СЦ було введено експериментальну послугу – «кадетські години», під час яких курсанти Херсонської державної морської академії та коледжу обслуговувалися поза чергою. На меті розробка загальнонаціональної інформативно-консультаційної  програми для кадетів морських закладів країни;
  • готували приміщення сервісних центрів та умови для надання послуг для судноводіїв малого та маломірного судна;
  • розробляли введення повноцінного кол-центру на базі підприємства «Моррічсервіс» для фахових зручних та систематичних консультацій з приводу оформлення документів моряка;
  • організовували соціально-культурні заходи в регіонах, де працюють центри «Моррічсервіс» з метою просування та збереження найкращих морських традицій, поширення позитивного настрою суспільства;
  • проводили онлайн зустрічі та конференції із залученням представників впливової української спільноти морського та річкового транспорту країни, представників ЗМІ для обговорювання важливих нагальних питань оформлення документів.

Ірина Костюк, директор ДП «Моррічсервіс»: «2020 рік вважається багатьма важким, складним та заплутаним. Для команди нашого державного підприємства – це іспит на відповідність до принципів, за якими ми починали працювати. Якість, людиноцентричність та сучасність сервісу. Я радію, що ми пройшли випробування під час бурхливих змін і впевнена, що ми готові надавати послуги на майбутнє. До зустрічі у новому 2021 році!»

 

Державне підприємство «Моррічсервіс» вітає всіх з Новим 2021 роком та різдвяними святами! Бажаємо здоров’я в будь-якому куті світу.
Гарного настрою та позитивних новин. Впевненості у майбутньому.
 Успішної реалізації планів.