• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

27 листопада за запрошенням Асоціації «Всеукраїнське об’єднання крюінгових компаній» директор ДП «Моррічсервіс» взяла участь у роботі «круглого столу» з питання нових стандартів сервісу для моряків.


 

27 листопада, в середу, директор ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк  взяла участь у роботі «круглого столу» на запрошення Асоціації «Всеукраїнське об’єднання крюінгових компаній», який відбувся на столичному Подолі.


Учасниками «круглого столу» стали члени Асоціації «ВОКК», представники Державної служби морського та річкового транспорту України, Міністерства соціальної політики України, Морської палати України,  Державного університету інфраструктури та технологій, а також крюінгових компаній.


Під час роботи «круглого столу» обговорювали питання ратифікації Україною Конвенції Міжнародної організації праці 2006 року про працю в морському судноплавстві та перспективи її імплементації, а також, питання регулювання господарської діяльності з посередництва у працевлаштуванні моряків за кордоном.


В рамках обговорення завершального питання – нові стандарти сервісу для моряків, директор державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» Ірина Костюк презентувала присутнім результати роботи підприємства за 2019 рік та розповіла про основні завдання та принципи діяльності «Моррічсервіс».


Пані Костюк зазначила: «Протягом останніх 6-х місяців ми відкрили 4 сервісних центра – в Одесі, Ізмаїлі, Херсоні та Маріуполі, які працюють як єдина платформа якісного сервісу з оформлення робочих документів моряків. Регулярно аналізуючи їх діяльність,  отримуючи зворотній зв’язок від клієнтів та своїх співробітників, розробляємо плани на майбутнє. Зокрема, це впровадження електронного сервісу – Моррічсервіс онлайн «е-Гавань», розробка зручної оплати послуг через QR-код, вдосконалення діючого сервісу та поширення переліку послуг».

 

В’ячеслав Кісловський, віце-президент Морської палати України: «Я дуже радий, що ця ідея знайшла втілення і просуває її така енергійна людина. Сервіс, про який ви нам розповіли – це дійсно крок в майбутнє і ви рухаєтесь в правильному напрямку».

 

Павло Нікітін, генеральний директор Асоціації «ВОКК»: «Я був запрошений на відкриття центрів Моррічсервіс в Херсоні та Маріуполі. Так, це дійсно сучасний сервіс. Бажаю вам стати логістичним центром послуг для українських моряків. На мою думку, крюінгові компанії підтримають вас, якщо з часом побачать, що для моряків це мінімум витрат часу та прозора оплата».

 

Присутні побажали ДП «Моррічсервіс» в наступному році відкриття в Києві, та зауважили, що це вкрай необхідно, як найменш, для трьох столичних профільних освітніх установ.


Ірина Костюк запросила до співпраці та спільних проектів всіх причетних до морської справи. Та зауважила, що відкрита до будь-якого діалогу про просування професії моряка в країні та шановливе ставлення до нього, як клієнта.