З моменту відкриття першого центру «Моррічсервіс» в Одесі (30 травня 2019 року) більш ніж 5000 клієнтів отримали фахову допомогу з послуг оформлення посвідчення особи моряка, проходження державно-кваліфікаційної комісії, оформлення робочих дипломів і свідоцтв фахівців, та інших організаційно-технічних послуг в оформленні морських документів.
Спираючись на статистичні дані, станом на 30 серпня, послугою, що має найбільший попит є оформлення паспорта моряка, яка становить майже 60% запитів з боку клієнтів. Якщо говорити про ефективність діяльності «Моррічсервіс», то слід зазначити й динаміку зростання користувачів послугами. Команда одеського сервісного центру в серпні приймає щодня в середньому 100 відвідувачів, в той час коли показники на початок роботи становили до 20 звернень.
Відповідно до запланованого графіку та системну роботу ДП «Моррічсервіс» 18 липня почав працювати сервісний центр для моряків в Ізмаїлі, який менше ніж за 1,5 місяця роботи надав понад 1 000 послуг. Наразі, команда ДП «Моррічсервіс» сконцентрована на відкритті наступних двох центрів у Херсоні та Маріуполі, які мають відбутися до кінця цього року. Також, в серпні державне підприємство «Моррічсервіс» підписало договір про розробку та впровадження on-line програми «електронний кабінет клієнта», який запрацює в листопаді 2019 року.
В.о. директора ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк: «Популярності «Моррічсервіс» додає прозорість у своїй діяльності, публічна звітність та зворотній зв’язок з клієнтом. На нашому офіційному сайті у відкритому доступі знаходяться перелік та умови надання послуг. Офіційні канали комунікації – електрона пошта та соціальні мережі, регулярно надають необхідну консультативну інформацію. Завдяки такому формату роботи, «Моррічсервіс» формує довіру між моряком та державою, з шаною ставиться до особистого часу кожного клієнта та дарує морякам гарний настрій».
ДП «Моррічсервіс» у структурі Державної служби морського та річкового транспорту України створює нові стандарти сервісу для працівників морської галузі в країні, керуючись задекларованими на початку діяльності головними принципами роботи – швидко, зручно, надійно, професійно.