Діджиталізація є глобальною тенденцією, яка поступово інтегрується в життя та є невід’ємною частиною ведення бізнесу, розвитку економіки країни та побудови комунікації у суспільстві. Цей процес є особливо важливим для галузі надання послуг – профільної задачі ДП «Моррічсервіс». Запровадження інновацій дозволить підприємству максимально оптимізувати час оформлення необхідних документів для моряків.
З листопада цього року «Моррічсервіс» планує запустити «електронний кабінет клієнта» – дистанційну подачу документів з будь-якого електронного пристрою за особистим електронним підписом. Для цього моряку необхідно мати доступ до мережі інтернет, авторизуватися на сайті та мати електронний підпис – електронні дані, що надаються акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) та одним з державних банків (Приватбанком) й додаються користувачем до електронних даних та є особистим підписом клієнта.
«Для впровадження цієї послуги, ми провели тендерну процедуру і компанія, яка стала переможцем тендеру, розробляє зручну, максимально просту у використанні та зрозумілу програму. Моряк з будь-якої точки світу, знаходячись у рейсі або на відпочинку, матиме змогу подавати документи для подальшого оформлення в особистому on-line кабінеті. Це, безумовно, прецедент у морській галузі нашої країни. І ми віримо в те, що цей сервіс стане популярним серед моряків та спростить механізми отримання документів» – зазначає в.о. директора ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк.
З метою удосконалення послуги на стадії розробки, ДП «Моррічсервіс» проводить опитування серед потенційних користувачів протягом 2 тижнів з 28 серпня 2019р. Пройти опитування можна за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc-G3hvHovDpG-bylQnTZzpH7j_f4Xp7J04VE66sF_kMQAyqw/viewform