• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Для удосконалення надання послуг, ДП «Моррічсервіс» розробляє новий вид сервісу «електронний кабінет клієнта». Початок роботи електронного кабінету заплановано на листопад 2019 року.

Діджиталізація є глобальною тенденцією, яка поступово інтегрується в життя та є невід’ємною частиною ведення бізнесу, розвитку економіки країни та побудови комунікації у суспільстві. Цей процес є особливо важливим для галузі надання послуг – профільної задачі ДП «Моррічсервіс». Запровадження інновацій  дозволить підприємству максимально оптимізувати час оформлення необхідних документів для моряків.

З листопада цього року «Моррічсервіс» планує запустити «електронний кабінет клієнта» – дистанційну подачу документів з будь-якого електронного пристрою за особистим електронним підписом. Для цього моряку необхідно мати доступ до мережі інтернет, авторизуватися на сайті та мати електронний підпис – електронні дані, що надаються акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) та одним з державних банків (Приватбанком) й додаються користувачем до електронних даних та є особистим підписом клієнта.

«Для впровадження цієї послуги, ми  провели тендерну процедуру і компанія, яка стала переможцем тендеру, розробляє зручну, максимально просту у використанні та зрозумілу програму. Моряк з будь-якої точки світу, знаходячись у рейсі або на відпочинку, матиме змогу подавати документи для подальшого оформлення в особистому on-line кабінеті. Це, безумовно, прецедент у морській галузі нашої країни. І ми віримо в те, що цей сервіс стане популярним серед моряків та спростить механізми отримання документів» – зазначає в.о. директора ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк.

З метою удосконалення послуги на стадії розробки, ДП «Моррічсервіс» проводить опитування серед потенційних користувачів протягом 2 тижнів з 28 серпня 2019р. Пройти опитування можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc-G3hvHovDpG-bylQnTZzpH7j_f4Xp7J04VE66sF_kMQAyqw/viewform