• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

ДП «Моррічсервіс» презентувало перші результати діяльності сервісних центрів для моряків на засіданні Президії Центральної Ради професійної спілки робітників морського транспорту України.

8 серпня, в четвер, в будинку Федерації профспілок України відбулося ХХІ засідання Президії Центральної Ради ПРМТУ. Під час заходу в.о. директора ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк презентувала перші результати роботи сервісних центрів за період двох місяців з моменту їх відкриття Голові та членам Президії, а також запрошеним гостям – представникам Міністерства інфраструктури України, державних служб та галузевих структур.

Пані Ірина надала докладну інформацію про діяльність загалом державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» та зокрема, навела статистику діяльності сервісних центрів в Одесі та Ізмаїлі, що свідчить про ефективність та доцільність створення сервісу з оформлення морських документів саме у такому форматі, який розробило  ДП «Моррічсервіс». Підтвердженням цьому є зворотній зв'язок, який отримують співробітники у центрах від клієнтів, що отримали якісні послуги.

Так за 2,5 місяці роботи одеського сервісного центру загалом надано  3000 послуг. Однією з найзатребуваних послуг є – оформлення та подовження посвідчення особи моряка. В Одесі їх видано понад 500Послуги дипломування отримали також понад 500 осіб. Послугою оформлення документів для проходження Державної кваліфікаційної комісії скористалися близько 900 моряків.

В Ізмаїлі «Моррічсервіс» працює з 18 липня цього року. Ізмаїльський сервісний центр за 2 тижня роботи опрацював 185 звернень, та  з 5 серпня перші клієнти почали отримувати документи.

На території сервісних центрів є класи для складання іспитів на перекваліфікацію. Вони оснащені сучасним обладнанням, а в залі працюють представники комісії ДКК.

За таких умов ми вже маємо довіру тисяч моряків, які стали нашими клієнтами у сервісних центрах в Одесі та Ізмаїлі, завітавши до «Моррічсервіс» за особистою ініціативою, добровільно та маючи вибір.

Зворотний зв’язок від клієнтів з подякою постійно надходить на електронну пошту, офіційні сторінки в соціальних мережах та інші месенджери, відвідувачі залишають побажання в сервісних центрах.

Ірина Костюк зауважила: «На жаль, не все залежить від роботи команди «Моррічсервіс» та, принаймні, Морської Адміністрації. Доводиться співпрацювати з іншими установами і організаціями, та здебільшого перебувати в залежності від їх графіків, рішень, а іноді, людського фактору. Додатково направляти енергію та ресурси на спростування безпідставного, часом протиправного бруду, який нерідко ллється від «ображених» осіб, що роками були причетні до морської галузі країни та не зробили і частки тих змін, які впроваджує сьогодні ДП «Моррічсервіс». Частіше, це думка 3-4 людей, які жодного разу не відвідали сервісні центри та не скористалися послугами ДП «Моррічсервіс».

В межах своєї відповідальності та в рамках діяльності ДП «Моррічсервіс» радий співпрацювати з іншими підрозділами та структурами морського та річкового транспорту України, які готові об’єднати справжній досвід, гідні традиції та взаємоповагу в своїх відносинах. Віримо у позитивні зміни, належну увагу до українського моряка, розвиток судноплавства в Україні та відновлення іміджу країни в морській галузі на міжнародному ринку.