• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

ПІДСУМКИ РОКУ 2021

Впродовж 2021-го року мали багато бурхливих подій, змін та випробувань але витримали і звітуємо підсумковими цифрами:

  • Центрами обслуговування моряків «Моррічсервіс» в Одесі, Херсоні, Ізмаїлі, Маріуполі за весь період роботи (з 2019р.) загалом надано – 76 825 послуг.
  • За 2021 рік СЦ надали 35 853 послуги, з них оформлення ПОМ (посвідчення особи моряка) – 8 282.
  • Складання CES-тесту – 88 разів. Успішно склали тест 39 моряків. Послуга – складання іспиту шляхом проходження CES-тесту 6.0. була впроваджена в  листопаді.
  • Послуга «внесення відомостей до електронного кабінету моряка», яка почала діяти з 20 грудня, була надана 91 раз.
  • Відділами забезпечення сервісу в портах, протягом 2021 року було надано майже 16 000 послуг за 328 договорами з морськими агентами та судновласниками.
  • Протягом 2021 року ми інформували, вітали та звітували у своїх офіційних інформаційних ресурсах – на веб-сайті, в телеграм-каналі, на фейсбук-сторінці загалом 114 разів.
  • Провели 2 корпоративних тренінга в Одесі та Херсоні, учасниками яких були співробітники з Одеси, Херсону, Ізмаїлу та Маріуполя.
  • На сьогодні маємо у штаті підприємства 155 працівників. Всі здорові та 93,5% з них, вакциновані.

 Якщо за хронологією, події розгорталися наступним чином:

           У 2021-й рік, на жаль, ми всі увійшли з продовженням карантинних обмежень з причини пандемії COVID, хворобами, обмеженнями та великою тривогою з цього приводу. Але підприємству вдалося зберегти весь колектив без скорочення, працювати за графіком, вчасно сплачувати всі необхідні виплати співробітникам та державі, вакцинувати працівників.

           Зима та весна пройшли у штатному режимі – працювали, надавали послуги, звітували. Іноді, витримували провокації та безпідставні звинувачення, які мали на меті такий собі промоушен тих, хто вирішив призначити «Моррічсервіс» відповідальним за перебої в оформленні документів і без перешкод знімав на тлі нашого логотипу відео-звернення з претензіями до інших структур та організацій.

           Наприкінці весни відбулися зміни в керівництві галузі – новим Міністром інфраструктури України було призначено Олександра Кубракова, а згодом змінився очільник Морської Адміністрації – Головою став Віталій Кіндратів.

В цей час Службою Безпеки України було виявлено порушення та призупинено роботу електронних ресурсів моряка та єдиного Державного реєстру морських документів.

           За окремим дорученням Голови Морської Адміністрації було впроваджено послугу – схвалення робочого стажу для оновлення Підтвердження до диплому. Послуги надавалися в ручному форматі – документи приймалися та оброблялися в паперовому форматі, все відбувалось під час кадрових та організаційних змін в територіальних управліннях Морської Адміністрації, Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, складі Державної кваліфікаційної комісії, а також при постійному дефіциті бланків державного зразка робочих та кваліфікаційних документів у дипломно-паспортних відділах служб Капітанів портів.

          З листопада Міністерство інфраструктури України повідомило про відновлення роботи електронних сервісів для моряків та рекомендувало користуватися функціональними можливостями сайту Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків (ІППДМ) – www.itcs.gov.ua
З 20 грудня, після отримання технічної можливості працювати з електронним кабінетом моряка, спільного тестування надання послуг в електронний спосіб працівниками «Моррічсервіс» та представниками ІППДМ, в сервісних центрах було впроваджено послугу «внесення відомостей до електронного кабінету моряка».


Працюємо. Плануємо. До зустрічі у Новому 2022 році!

Бажаємо всім позбутися тривожного стану, який панує у суспільстві протягом останніх двох років.

Бажаємо кожному – Здоров’я! Миру та Спокою! Економічної стабільності! Гарних новорічних та різдвяних свят в колі близьких та друзів!