• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

З 1 лютого нова послуга – ПРОБНЕ ТЕСТУВАННЯ

З метою популяризації та поширення CES-тест 6.0., який впроваджено восени 2021року (Постанова КМУ від 30.06.2021 №734 «Про проведення іспиту у формі комп’ютерного тестування для підтвердження кваліфікації моряків з метою підтвердження звання, присвоєння першого/чергового звання в рамках реалізації експериментального проекту») в якості тестування ДКК для отримання кваліфікаційного документу, а також, для тренування в умовах реального проходження іспиту ДКК, державне підприємство «Моррічсервіс» започаткувало послугу «Пробне тестування».

З 1-го лютого 2022р.  є можливість записатися та пройти пробне тестування CES-6.0. у сервісних центрах «Моррічсервіс» Одеси, Ізмаїлу, Херсону, Маріуполя. Тестування відбувається в екзаменаційному класі СЦ, в умовах та атмосфері максимально наближеної до реального іспиту ДКК.

Записатися на відповідну послугу можна за телефонами СЦ.

Контакти СЦ: https://morrichservice.marad.gov.ua/ua/kontakti/servisni-centri


Час для пробного проходження тесту у кожному центрі з 15:30 до 17:30.

Вартість надання послуги за пробне проходження одного тесту 270,00 грн. (разом з ПДВ, без врахування банківських послуг).

Кількість проходження пробних тестів необмежена.

Результати пробного тестування доступні на екрані комп'ютера по закінченню роботи з тестом.

Для надання відповідної послуги необхідно пред’явити громадянський паспорт та ідентифікаційний код.

УВАГА! Попереджаємо!

Фото та відео зйомка під час ПРОБНОГО ТЕСТУВАННЯ - ЗАБОРОНЕНА.

Вкотре закликаємо! Не користуйтеся незаконними посередницькими пропозиціями та неофіційними шляхами надання послуг в отриманні робочих та кваліфікаційних документів моряка.

«Наш план на цей рік – максимально оцифрувати державні послуги для моряків, вивести їх на якісно новий рівень та мінімізувати корупційні ризики» – Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Цифрові технології неухильно поширюються на майже усі напрямки діяльності та галузі життя. Водночас, діджиталізація послуг та зменшення впливу людського фактору – це шлях до прозорості та найефективніший інструмент у боротьбі з корупцією. Сервіс має бути зрозумілим, прозорим та доступним. Саме за такими принципами працює «Моррічсервіс».