• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Про те, що вересень минув, зрозуміли першого жовтня). МОРРІЧСЕРВІС на початку осені. Робота, навчання, святкування.

Зазвичай, восени початок активного робочого сезону та складання планів на наступний рік. На осінь цього року українська морська спільнота має великі сподівання – про відновлення необхідних послуг для моряків, які були призупинені, про вступ в дію нових нормативно-правових актів та налагодження стабільного процесу щодо їх виконання, про оновлення деяких структур, дотичних до документів моряка, про перезапуск електронних реєстрів та ресурсів, які будуть стовідсотково підконтрольні державі.

Активну участь у вищезазначеному бере підприємство «Моррічсервіс».

По-перше, відповідно до окремого доручення Голови Державної служби морського та річкового транспорту України Віталія Кіндратіва на сервісні центри «Моррічсервіс» покладено відповідальність за прийом та обробку необхідних документів для послуги, яка впроваджена з 14 вересня – підтвердження робочих дипломів осіб командного складу морських суден за стажем.

Послуга має великий попит, надається сервісними центрами в Одесі, Херсоні, Ізмаїлі та Маріуполі. На сьогодні, йде етап відпрацювання стабільної процедури виконання. Триває попередній запис на прийом в СЦ за телефонами, майже на тиждень наперед, зокрема, у зв’язку з карантинними обмеженнями в країні.

По-друге, починається прийом документів на оформлення робочих дипломів для кадетів, які отримуються вперше, на підставі спільних протоколів засідань Державних кваліфікаційних та Державних екзаменаційних комісій. Виключно для кадетів, це коштує 391,20 грн.

По-третє, на підприємстві склалися корпоративні традиції та події, які відбуваються в різних регіональних підрозділах, мають на меті – підтримку командного духу співробітників, спілкування поза роботою, розвиток та навчання у форматі ігрових тренінгів.

Саме в такий спосіб у вересні зустрілися співробітники сервісних центрів Херсону та Маріуполя, представники Херсонського відділу забезпечення сервісу. Цьогорічні дати роботи річниць СЦ намітили проводити у форматі практичних тренінгів. Влітку, в такий спосіб святкували Одеський та Ізмаїльський СЦ. У вересні, вітати один одного, комунікувати та «батлитись» у переговорних поєдинках зібралися в Херсоні.

Зайвий раз, кожен з учасників тренінгу переконався – єдність додає впевненості, взаємодопомога додає сили у складних та  конфліктних ситуаціях, знання першоджерел – додає фаховості та унеможливлює будь-яке маніпулювання. А регулярні практичні відпрацювання ситуацій – додають настрою та послаблюють напругу у стосунках.  

Ну, і як завжди, звітуємо цифрами:

Загалом, з початку 2021 року на 1 жовтня сервісними центрами (Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь) надано 28 746 послуг.

За останні три місяці (липень, серпень, вересень) – 4 221 послуга.

Найпопулярнішою послугою залишається оформлення ПОМ 

– загалом за 2021 рік таких послуг надано 6 712.