Відповідно до наказу державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» №24 від 23.03.2020 «Про запровадження обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) для сервісних центрів морського та річкового транспорту» центри обслуговування «Моррічсервіс» у містах: Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь переходять на карантинний режим та припиняють прийом документів від громадян у приміщеннях за зазначеними адресами.
ДП «Моррічсервіс» продовжує працювати в онлайн режимі. Працюють офіційні телефони - виключно за мобільними номерами:
СЦ Одеса - 067 177 36 78
СЦ Ізмаїл - 067 788 44 07
СЦ Херсон - 067 155 97 42
СЦ Маріуполь - 067 773 16 64
Подачу документів можливо здійснити дистанційно за допомогою електронного сервісу «е-Гавань» який перебував на тестуванні протягом останніх двох місяців.
Повноцінний запуск в дію платформи «е-Гавань» готувався у ІІ кварталі цього року. Але з причини карантину в країні, обмеження особового фізичного контакту та збереження здоров’я громадян робота «е-Гавань» починається з 24 березня, у вівторок. Наразі все готово для подачі документів на послуги які надають сервісні центри «Моррічсервіс».
Як користуватися сервісом «е-Гавань». Базова інформація.
1. Користуватися «е-Гавань» можливо з будь-якого електронного пристрою. Необхідно мати доступ до мережі Інтернет.
2. Для подачі документів через «е-Гавань» потрібно мати КЕП (кваліфікований електронний підпис). Електронний підпис надається акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) та одним з державних банків – Приватбанком.
Як отримати ключ через приват24: https://www.youtube.com/watch?v=p-i-VRCNrMM
3. Для сплати за послугу необхідно мати платіжну картку та можливість сплачувати онлайн.
4. За наявності вищезазначеного необхідно перейти за посиланням https://cabinet.e-gavan.marad.gov.ua/. Зареєструватися за допомогою КЕП і замовити послугу: заповнити просту електронну форму і прикріпити скановані або сфотографовані необхідні документи.
5. Сплатити послугу за допомогою картки.
6. Підписати заяву за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
7. Після перевірки наданих документів працівник «Моррічсервіс» вийде з вами на зв’язок для того, щоб узгодити дату візиту до сервісного центру з оригіналами необхідних для надання послуги документів.
- Термін дії послуги рахується від подачі оригіналів в сервісний центр, що здійснюється при припиненні обмеження пересування громадян, зняття карантину в країні та відновленні повноцінної роботи сервісних центрів.
- На сьогодні «е-Гавань» працює виключно на дистанційну подачу документів. В подальшому її можливості поширяться. Працюємо та вдосконалюємо.
- У випадку надання неіснуючих чи несправжніх документів гроші за сплату не повертаються. Послуга є недійсною.
«З кожним кроком надання послуг поступово набуває цілком електронного формату, що дає всім сторонам процесу оптимізацію часу, зручність обробки послуг та поширює місця подачі документів клієнтами. Сьогодні, у нинішніх складних та небезпечних умовах для здоров’я і, навіть, життя надважливим є те, що при цьому мінімізується особистий контакт між людьми. Але разом з тим, ми розуміємо як важливо та актуально морякам отримати свої робочі документи без затримки та у зручний зрозумілий спосіб. Намагаємося робити все можливе, що полегшує та спрощує сервіс за який ми відповідаємо. Для мене особисто запуск електронної платформи «е-Гавань» хвилюючий момент, як відкриття нового сервісного центру. І дуже хотілося зробити це урочисто, але не на часі. Працюємо як завжди свідомо – з думкою про свою команду та повагу до моряків, які є нашими клієнтами». – Ірина Костюк директор державного підприємства «Моррічсервіс».
Розробником електронного сервісу «е-Гавань» є українська компанія Kitsoft. Компанія UAPAY виступила платіжним партнером та забезпечила функцію оплати послуг, інтегрувавши свій платіжний модуль в систему «е-Гавань».