Відповідно до нормативних документів про послаблення обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) та початком роботи в умовах адаптивного карантину державне підприємство «Сервісний центр морського та річкового транспорту» відкриває для відвідування клієнтів центри обслуговування у містах: Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь.
СЦ «Моррічсервіс» починають працювати у звичайному графіку роботи – з 9:30 до 17:30 по буднях. Прийом клієнтів відбувається виключно за попереднім записом.
Запис проводиться адміністраторами на місцях за офіційними телефонами:
СЦ Одеса - 048 775 18 41, 067 177 36 78,
СЦ Ізмаїл - 048 412 52 44, 067 788 44 07,
СЦ Херсон - 055 231 60 23, 067 155 97 42,
СЦ Маріуполь - 062 958 82 22, 067 773 16 64.
Прийом та перебування відвідувачів у приміщеннях СЦ здійснюється з дотриманням правил індивідуального захисту, засобів дезінфекції і відповідного соціального дистанціювання.
Очікування послуги та перебування сторонніх осіб у приміщеннях СЦ забороняється.
Також продовжує працювати електронна подача документів через сервіс «е-Гавань».
Умови використання за посиланням:
https://morrichservice.marad.gov.ua/ua/instrukciya-koristuvannya-servisom-e-gavan
Увага! Клієнти, які подавали документи через «е-Гавань» протягом дії карантину отримають особисте запрошення для відвідування відповідного сервісного центру.
Також одною з головних подій вважаємо відновлення послуги
«отримання посвідчення особи моряка (ПОМ)».
Нарешті вирішилося болюче питання для більшості моряків. Хоча ДП «Моррічсервіс» ніколи не був розпорядником бланків, але протягом останніх місяців ми отримували купу зауважень та претензій про зупинення оформлення паспортів та маніпуляції з їх вартістю. Можливо тому, що завжди були на зв’язку.
Весь цей час ми працювали над тим, щоб прискорити вирішення проблеми у законний спосіб, відповідно до діючих нормативно-правових актів держави.
З цих та інших питань представники «Моррічсервіс» брали участь у засіданні Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури, неодноразово обговорювали варіанти вирішення на зустрічах у Міністерстві інфраструктури України та Державній службі морського та річкового транспорту України. За нашою ініціативою було розроблено та представлено декілька варіантів пропозицій відновлення послуги.
Зрештою державне підприємство «Моррічсервіс» надало пропозицію та профінансувало закупівлю певної кількості бланків посвідчень особи моряка та безоплатної передачі їх у розпорядження Морської Адміністрації, яка є законним розпорядником бланків ПОМ. Це рішення було прийнято з усвідомленням гострих обставин, які склалися в країні та впливали майже на кожного моряка, якому треба працювати.
«Сподіваємося, що найближчим часом кожен, кому вкрай необхідні морські документи отримає їх в законний та прозорий спосіб. А «Моррічсервіс» завжди готовий забезпечити зручні та сучасні умови для таких послуг. І так, ми не зупиняємося – продовжуємо вдосконалення сервісу» - директор ДП «Сервісний центр морського та річкового транспорту» Ірина Костюк.