З 2019 року в морських регіонах України було відкрито та працюють на сьогоднішній день чотири сервісні центри по обслуговуванню українських моряків.
Сервісними центрами в містах-портах: Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь, майже за 2 роки, надано 53 500 послуг з оформлення робочих документів, а саме: посвідчення особи моряка (ПОМ), оформлення дипломів та підтверджень особам командного складу морських суден, радіоспеціалістів та отримання свідоцтва фахівця більш ніж з 20 морських спеціальностей.
Під час відкриття сервісних центрів, протягом травня-листопада 2019 року, підприємством була впроваджена лояльна та демократична вартість послуг для обслуговування клієнтів. Ціни на послуги не змінювалися жодного разу за весь період роботи та були однакові в усіх сервісних центрах.
Вартість послуг в центрах «МОРРІЧСЕРВІС» складається з обов’язкового платежу за адміністративні послуги на рахунок Казначейства України та платежу на рахунок підприємства «МОРРІЧСЕРВІС» за організаційно-технічні, консультаційні та представницькі послуги з урахуванням ПДВ.
З 5 квітня 2021 року в сервісних центрах «МОРРІЧСЕРВІС» вводяться в дію нові тарифи на обслуговування фізичних осіб. А саме, вартість платежу підприємства «МОРРІЧСЕРВІС» підвищується, що впливає на загальну вартість послуги.
Таким чином, вартість послуг з організаційно-технічного забезпечення отримання моряками дипломів, кваліфікаційних свідоцтв, посвідчень особи моряка (ПОМ) та організаційно-технічних послуг з проведення засідань Державної Кваліфікаційної Комісії (ДКК) зростає.
Беззаперечним обґрунтуванням цього рішення, на підставі аналізу фінансово-господарської діяльності та затверджених планів підприємства, вважаємо неодноразове підвищення вартості протягом двох останніх років: комунальних послуг, електроенергії, закупівлі необхідних матеріалів, технічного обслуговування обладнання, а також підвищення мінімальної заробітної плати в країні, що призвело до збільшення фонду оплати праці, відрахувань, податків та зборів до Державного бюджету України.
Також, протягом 2020 року збільшились поточні витрати підприємства з причини обмежувальних карантинних заходів у зв’язку з розповсюдженням коронавірусної хвороби та пандемією з приводу COVID-2019.
На ринку постійно відбуваються зміни – чи то розвиток, чи кризові явища, законодавчі, економічні та галузеві зміни. Але не зважаючи на це, підприємство «МОРРІЧСЕРВІС» й надалі пропонує відмінні умови та високу якість сервісу, підвищує професійність персоналу та розширює перелік необхідних послуг на майбутнє з повагою до свого клієнта.