• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

В Одеському СЦ пройшов тренінг з покращення сервісу та комунікацій для працівників «МОРРІЧСЕРВІС», який приурочили до другої річниці роботи сервісного центру.

Відзначати корпоративні дати підприємства та його підрозділів творчо, цікаво та з користю для кожного працівника, стає доброю традицією. На цей раз святкували два роки діяльності Одеського центру «МОРРІЧСЕРВІС», який було відкрито наприкінці травня 2019р.

В рамках святкування організували тренінг з питань покращення сервісу, відпрацювання комунікацій та поведінки під час окремих конфліктних ситуацій при спілкуванні з відвідувачами. Участь в тренінгу взяла команда Одеського сервісного центру. Також, було залучено працівників Ізмаїльського СЦ, що додатково стало своєрідним обміном досвіду з фахових питань між регіональними підрозділами.

Спілкування, навчання та практичні вправи тривали 6 годин за участі 20 співробітників. Пропрацювали питання стандартів сервісу підприємства, складові якісного обслуговування, загальні основи  фінансової й правової грамотності. Отримали практичні навички та поради для покращення спілкування державною мовою від запрошеного тренера – актриси Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька, Марії Деменко.

Заключною, важливою та бурхливою частиною тренінгу стали комунікаційні батли – симуляції та відтворення конфліктних ситуацій та пошук їх вирішень шляхом переговорних стратегій. 

За підсумком, всі учасники тренінгу отримали гарний настрій та ресурсний емоційний стан. Зокрема, кожен здобув навички та практичний досвід поведінки в різних робочих ситуаціях, які можна застосувати під час виконання службових обов’язків. Сподіваємося, що відповідні заходи будуть проходити регулярно в різних підрозділах підприємства, з метою мотивації до надання якісного сервісу, підтримання корпоративної культури та командного духу, а також, для професійного розвитку кожного окремого працівника.

За функціоналом, кількістю клієнтів та наданих послуг Одеський СЦ є найбільш завантаженим центром. Протягом діяльності, за два роки роботи адміністраторами Одеського сервісного центру було надано майже 50 000 послуг з оформлення робочих документів моряка.

Святкування першої річниці роботи в Одесі припало на карантинні обмеження з приводу пандемії COVID. Тому, для зняття тривожного стану в суспільстві та підняття позитивного настрою в приміщенні сервісного центру було презентовано виставку історичних ілюстрацій «Одеса. Порт. Люди» одеської художниці 60-десятниці Людмили Семикіної.